piątek, 1 sierpnia 2014

Trochę o mnie


 
  Początki chyba zawsze są trudne... tak więc i dla mnie rozpoczęcie tej notki - to niemałe zadanie do wypełnienia, haha. 

  Nazywam się Alex (a właściwie takim imieniem się posługuję). Mieszkam w całkiem przyjemnym zakątku na południu Polski, niedaleko Krakowa... 

Mam obsesję na punkcie azjatyckich metod dbania o cerę. Nie inaczej ma się sprawa z kosmetykami - głównie japońskimi i koreańskimi. 

  Interesuję się toną różnych rzeczy. Fotografia, krawiectwo, projektowanie odzieży, Japonia, Korea, historia ubioru, malarstwo, rysunek, kolekcjonowanie kimon, lalek BJD, face yoga... to tylko niektóre z nich. 

Osoby, które mnie inspirują... też jest ich sporo. 

 Lady Gaga (Fenomenalna sesja z Harper's Bazaar, tak apropo! Pojawi się również we wrześniowym numerze polskiego wydania.)

 Jonghyun z SHINee

    Bom z 2NE1

 Suzy Menkes

Christy Turlington 

Takeru z SuG

Kate Moss

Donatella Versace 

Gabrielle "Coco" Chanel 

Kyary Pamyu Pamyu

Lana del Rey

Park Hyung Seok

Yiqing Yin

  Czasami sam gubię się w moich inspiracjach, lubię eksperymentować - dlatego też mój styl jest bardzo eklektyczny. Nie ograniczam się do jednej palety barw, nie narzucam też sobie żadnych granic ^^ 

  Mam nadzieję, że nie zanudziłem Was tym przydługim wstępem! 

6 komentarzy:

  1. Twój blog zapowiada się naprawdę ciekawie. Uwielbiam większość osób, które tu wymieniłeś ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Alex, jestem z Ciebie dzielna. I nie martw się. Będę Cię popychać abyś dalej to prowadził~!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, interesujesz się krawiectwem.
    Mam nadzieję, że szybko nie rzucisz tego bloga, bo jestem ciekawa, co z niego wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdradzisz ile masz lat? ;)

    O... a czym jest face yoga? Brzmi interesująco.

    OdpowiedzUsuń