poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Fendi L'Acquarossa


  Jakoś tak się sprawy potoczyły, że wylądowały na mojej półce... i nie żałuję! Przyznam szczerze, że nawet ich nie testowałem - flakon urzekł mnie tak bardzo... musiałem je kupić, haha. Posiadam wersję EDT, ponieważ nie przepadam, kiedy mocne perfumy ciągną się za kimś na dwa kilometry. Wystarczy, że stanie obok siebie kilka takich osób i miks zapachów nie do rozpoznania, przyprawiający o ból głowy natychmiast gotowy.

 
  Jestem gotów nazwać flakon jednym z najładniejszych, jakie kiedykolwiek widziałem. Prosty kształt i małe detale, jak chociażby magnes wewnątrz zatyczki naprawdę wywarły na mnie duże wrażenie. No i ta żywa kolorystyka...! "Opakowanie" zapachu zdecydowanie pasuje do wizerunku Fendi. 

 Flakon jest bardzo ciężki i sprawia wrażenie niesamowicie pieczołowicie wykonanego. 

  Jak to jest z zapachem? Cóż, powiem tak: zmysł estetyczny mojego nosa jest zachwycony równie bardzo, jak ten moich oczu <- taka mała animizacja ( > ◡ < ) 

  Górnymi nutami są sycylijska mandarynka, kalabryjska bergamotka i suszona śliwka. Tutaj najbardziej wyczuwam śliwkę, chyba przez moją słabość do kompotu z suszu... ;_;♥ 
Środkowe nuty to kwiat pomarańczy, lantana, magnolia i róża. W tym miejscu rozwoju perfum ponad inne wybijają się róża oraz kwiat pomarańczy. Przyjemny moment - czuć klasykę. 
Listę, jako nuty bazy, kończą czerwony cedr, piżmo i paczula. Pierwszy z nich nadaje tle zapachu lekko androgyniczy posmak, co mnie bardzo odpowiada. Nigdy nie patrzę na oznaczenia "męski", "damski", "for him", "for her". Zapach to zapach, kwiatki czy drzewo płci raczej nie mają (⌐■_■)

 
  Podsumowując... 
Polecam! Bardzo bardzo gorąco! 

***

 

Prawie bym zapomniał! Łapcie moje konto na Instagramie: 
♦♦♦ http://instagram.com/heroinalex ♦♦♦

1 komentarz:

  1. Co do zapachu perfum, to między damskimi, a męskimi czuć różnice. Zapachy dla kobiet są słodsze, lekkie, a dla mężczyzn mocniejsze, masywniejsze, takie jakby ciężkie.

    Również przy ich wyborze spoglądam na wygląd flakonika :D! Tak własnie wybrałem moje Chanel Allure z magnetycznym zamykaniem <3

    http://bartsdaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń